Випила постинор, а затримка місячних

Internet Швидка допомога Медичний портал

Про знайдені недоліки пишіть [email protected]

Рейтинг ліків

Шукати в розділі у відповідях в питаннях

випила постинор, а затримка місячних

Знайдено (40 повідомлень)

гінеколог 14 червня 2013 / Аліса / Оренбург

. “ випила аж (!) Через 60 годин, другу через 12 годин, як написано в. (Дуже мало). Болить груди і низ живота, а місячних після цього більше немає. Остання. завжди зміщується на 3 дні, виходить затримка 3 (!) дня. Виходить, “ Постинор “, як контрацептив свого. відкрити

контрацепція 13 листопада 2012 / Катерина & hellip;

Мені 18 років, після незахищеного статевого акту випила Постинор (1 таблетку через 2 години після акта, другу через 12. днів з’явилося коричнювате виділення, тривало це 2 дні ( як таких місячних не було). Зараз у мене затримка 3 день від минулого циклу. відкрити

Здравствуйте! Наприкінці минулого місяця випила Постинор . через 2 дня почалися кров’янисті виділення тривалістю 3 дні. Зараз вже затримка місячних на 9 днів, зробила тести на 5-й. тільки завтра. Підкажіть, чи міг Постинор так збити цикл? і як довго. відкрити

. 27 квітня (це був останній день місячних ) випила Постинор по інструкції, потім через 2 дні у. Я так зрозуміла, що це була реакція на постинор . Сьогодні вже 29 травня, а місячних все немає, Тобто затримка вже 7 дней. Цікл у мене був регулярний. Сделала тест на 5. відкрити

. статевого акту порвався презерватив, на наступний день я випила постинор , ні яких симптомів не було після таблеток. Теперь у мене затримка місячних < / b> тиждень, температура тримається 37,7, тест на вагітність зробила одна смужка червона, а інша. відкрити

гінеколог 17 грудня 2011 / Катерина & hellip;

Здравствуйте, за тиждень до місячних порвався презерватив. Цикл регулярний. Через годину випила постинор . через 12 годин другу таблетку. Зараз затримка кілька днів, груди болить і набухла, тести негативні, пройшло 7. відкрити

гінеколог 1 листопада 2011 / алла / волгоград

випила постинор після незащещенного па, попаало в мене, в останній день місячних через 12 годин по інструціі, через кілька днів. Проблему днів 5, зараз повинна бути менструація, але затримка близько 10 днів, цикл не стабільний, що. відкрити

контрацепція 31 серпня 2011 / Анастасія & hellip; / Мінськ

. і порвався презерватив. Наступного дня місячні не прийшли. Випила Постинор (30 годин після ПА і друга таблетка через 12 годин після першої). Затримка місячних вже 4-ий день і немає ніяких натяків на менструацію (виділення мінімальні, груди і. Відкрити

. існує. вирішили оберегтися і купили протизаплідні Постинор . Випила в перебігу 3:00 першу таблетку. внизу живота (як звичайно при місячних ) і криваві виділення. Протривало це 5 днів. але їх немає. Це нормальна затримка . чи ні? Чи можу я бути. відкрити

. день після закінчення 9:00 заїхали в аптеку і я випила одразу 2 таблетки Постинор без перерви о 12 годині. 01.08 повинні бути місячні. але живіт тягне і іноді поперек. Місячних немає. Затримка 2 дні. Тести показують негативний результат. Можу. відкрити

Ще:

  • вагітність після постинора через два три місяці
  • затримка 7 днів і болить живіт як на місячні після постинору
  • Через 9 годин випила таблетки постинор уже пройшло 10 днів місячних нема

Comments are closed.